Üzleti Illemtan Tréning

Az üzleti illem, tipikusan az a téma, amiről mindenki azt gondolja, hogy tud mindent és egyáltalán nem olyan fontos fejlődni benne, mint pl. tárgyalástechnikában vagy kommunikációs területen.

Pedig nem telik el úgy nap, hogy ne találkozzunk alapvető hibákkal a munkánk során.

Az üzleti életben meghatározó a viselkedésünk, a megjelenésünk, a kommunikációnk, a rendszerezettségünk, továbbá meghatározó ezek nagyfokú hiányossága is.

  • Sok üzletembernek fogalma sincs arról, hogy milyen öltözékben illik megjelenni egy tárgyaláson vagy egy ügyféltalálkozón. Férfiak előszeretettel felhúzzák a rövid ujjú inghez a nyakkendőt. Hölgyek bátran viselnek spagettipántos felsőrészt. Pedig mindkettő távol áll az üzleties megjelenéstől.
  • Rendszerint vágunk egymás szavába bemutatkozáskor és mondjuk ki egyszerre a nevünket. Ennek is meg van a szabálya.
  • Össze-vissza nyújtjuk a kezünket a bemutatkozáskor, amikor már kettőnél több személy vesz részt a találkozón.
  • A pontosságot és annak a fontosságát a legtöbb üzletember hírből sem ismeri.
  • Rendszerint leülünk a tárgyalóteremben arra a székre, ami a vendégfogadó helye.
  • A telefonálás illemét tíz emberből jó esetben ketten ismerik.

Az, hogy szakmailag profi legyél, minden ügyfél elvárja.

Ám elvárja azt is, hogy üzleties megjelenésed legyen,

hogy a kézfogásod magabiztos legyen,

hogy első benyomásra megnyerő és bizalmat sugárzó legyél.

EZÉRT TUDNOD KELL, HOGY

  • ha megérkezel valahova és belépsz az ajtón teljesen másként kell viselkedni, ha titkárnő fogad és másként, ha közvetlenül a tárgyalópartnered,
  • ha egy új munkahelyre vagy új közösségbe kerülsz, elengedhetetlen a jó modor, a helyes illem,
  • ha belépsz egy tárgyalóterembe, nem mindegy, hova ülsz le,
  • egy fogadáson való megjelenéskor figyeljünk oda, hogy ne öltözzük túl és alul se a résztvevőket,
  • telefonálni természetesen tudunk, de fontos szabályai vannak, ha hivatalos ügyben keressük partnereinket,
  • kezet fogni is tudunk, mert képesek vagyunk nyújtani a kezünket, de nem mindegy ki és mikor nyújtja a másik felé a kezét,
  • tényleg csak a nő ajánlhatja fel a tegezést?
  • a levélírásnak külön szabályai vannak, érdemes erre is odafigyelni.

…. és még nem beszéltem a köhögés, a csuklás, az ásítás és az orrfújás illemszabályáról.

 

Ez az egyetlen tréningünk, ahol nincs korlátozva a résztvevők létszáma!

Elég összehozni egyetlen egyszer a cég munkatársait, akár délelőttre, akár délutánra.

Ezért kérd a cégedre szabott Üzleti Tréninget, amellyel stabillá teheted tárgyalásaidat.

Tréner:

Varga Ida

üzleti illemtan szakértő

Ajánlott szakirodalom:

Üzleti illemtan, avagy nyűgözd le az ügyfeled! c. könyv

(Termékeink menüpontban rendelhető!)

Ebben a hiánypótló könyvben az üzleti élet leggyakoribb élethelyzeteire kapsz iránymutatást. A szerző célja, hogy az értékesítésben dolgozó munkatársak, a vállalatok vezetői magas színvonalon helytállva nyűgözzék le ügyfeleiket üzleti kultúrájukkal.

A kötetből választ kapsz arra, hogy egy üzleti tárgyaláson hogyan viselkedj, kivel fogj először kezet, hova ülj, érkezéskor és távozáskor mit tegyél, a névjegykártyádat és a mobiltelefonodat miként használd.

Megtanulod azokat az alaptörvényeket, amelyeket a munkahelyeden a kollégáiddal illő betartani a közös munka sikeréért. Továbbá konkrét eszközöket kapsz arra vonatkozóan, hogy az első benyomást miként tudod pozitívan kialakítani.

Öltözködési illemszabályokról is olvashatsz , továbbá, hogy a tárgyalások, üzleti ebédek vagy vacsorák, vállalati rendezvények alkalmából hogyan jelenj meg. Komplett kiképzést kapsz étkezési és éttermi etikettből.

KITAPOSOTT ÖSVÉNY GARANCIA

Garantáljuk Neked, hogy nem egy sokadik sales képzésen fogsz részt venni, hanem a megtapasztalt, kipróbált és biztosan működő bizalomépítési technikákat és módszereket fogod megtanulni.

Kérj most ajánlatot, 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot cégünk döntéshozója

Töltsd ki az alábbi űrlapot, cégünk döntéshozója 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, megküldi az ajánlatunkat és a referencialistánkat.


Akik már kipróbáltak minket: