Ügyféltípus Tréning

Hogyan alakulna az üzleti életed, ha belelátnál az ügyfeleid fejébe?

Látnád a gondolataikat, látnád a vágyaikat, azt is, hogy mi motiválja őket. Azt is látnád, hogy mi alapján hoznak döntéseket.

Szeretnéd jobban érteni ügyfeleid viselkedését?

Szeretnéd, ha nyitottan állnának az ajánlatodhoz?

Szeretnéd megérteni, hogy egy-egy ügyfeled miért nem képes heteken keresztül döntést hozni?

Ha nehezen kapsz ajánlást, esetleg nem is mersz ajánlást kérni.

Az ügyfeleknek elvárásaik vannak Feléd. Ezek az elvárások attól függnek, hogy milyen személyiségű ügyféllel van dolgod. Az emberek akkor értik meg magukat másokkal, ha hasonló személyiségek, hasonlóan gondolkodnak, hasonlóan hoznak döntéseket, könnyen tudnak beszélgetni egymással.

Ezt a hasonlóságot az ügyfeleddel egyetlen egy esetben tudod megvalósítani:

Ha képes vagy pár perc alatt felmérni, hogy az ügyfeled milyen személyiségű és Te ennek megfelelően „simulsz” az ügyfélhez, kvázi alkalmazkodsz a személyiségéhez.

Jelenleg képes vagy arra, hogy 1-2 perc alatt felmérd az ügyfeled személyiségét?

Nem probléma, ha ez most még nem megy könnyen. De jó hírem van!

Létezik egy  – csúnya szó következik – személyiség tipológia, a neve DISC, amely tökéletes és biztos segítséget nyújt Neked abban, hogy egyértelműen felismerd az ügyfeled személyiségét.

Mi az a DISC?

A DISC egy egyszerűen megérthető mindenki számára elsajátítható és a gyakorlatban jól használható személyiség tipológia, amivel helyesen fogod felmérni saját magad és más emberek viselkedéseit. Legyen szó a főnököd-beosztott kapcsolatról, üzlettársi, baráti vagy rokoni, magánéleti kapcsolatról.

Ha megismered ezt a módszert, mindenfajta kapcsolatod gördülékenyebb lesz.

Kiknek ajánljuk a tréninget?

N

értékesítőknek

N

vezetőknek

N

ügyfélkapcsolati munkatársaknak

N

a cég marketingeseinek, pénzügyeseinek, raktárosainak, ügyfélszolgálati munkatársainak

N

a frontvonalban a partnerekkel rendszeresen kapcsolatot tartó kollégáknak

Milyen eredményekre számíthatsz a tréning UTÁN?

N

első és legfontosabb: megérted az ügyfeleid motivációit, döntéseit, gondolkodását, logikáját (ez rendkívül fontos dolog a hétköznapi munka során, most még elképzelni sem tudod, hogy mennyivel könnyebb lesz a közös munka)

N

eredményesebb leszel a tárgyalásaid során

N

jobb benyomást tudsz kelteni az ügyfelekben

N

könnyebben kialakítod majd a kapcsolatot és a bizalmi viszonyt

N

meggyőzőbb leszel

N

„közös nyelvet” beszélsz munkatársaiddal és az ügyfelekkel

N

könnyebbé teszi számodra az esetleges konfliktusok megelőzését, illetve kezelését

Még egy fontos információ:

Annak érdekében, hogy egyértelműen tudd, hogy a 4 személyiség típusból melyikbe tartozol, a tréning keretein belül lehetőséged van a DISC teszt kitöltésére, melynek eredményét részletesen kidolgozva meg is kapod tőlünk. A teszt eredménye tartalmazza a saját jellemzésedet, visszaigazolja a személyiségedet.

 

A tréning időtartama: 1 nap

A tréning maximális létszáma: 15 fő

Tréner: Solymosi Krisztina

 

pszichológus, közgazdász

Munkásságát és referenciáit ide kattintva tekintheted meg. (Az előadói almenü linkje beágyazni. Tudom, hogy így átirányítódik az előadók közé, de nincs más ötletem. Esetleg ide tehetjük a referenciákat és ott lesz a job sarokban, hogy Ide kattintva megtekintheted a tréner referenciáit, és akkor kinyíik jobban ez a sáv.)

 

 

 

KITAPOSOTT ÖSVÉNY GARANCIA

Garantáljuk Neked, hogy nem egy sokadik sales képzésen fogsz részt venni, hanem a megtapasztalt, kipróbált és biztosan működő bizalomépítési technikákat és módszereket fogod megtanulni.

Kérj most ajánlatot, 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot cégünk döntéshozója!


Partnereink