Bizalomépítés a gyakorlatban

Hogyan építs bizalmat az üzleti életben?

 TRÉNINGEZD LE CÉGED CSAPATÁT!

Cégvezetőként, Hr-esként, Értékesítési igazgatóként tapasztaltad már, hogy a csapatod nem megfelelően bánik az ügyfelekkel?

Azt látod, hogy monotonon végzik a munkájukat?

Hogy egész héten, hónapban úton vannak, folyamatosan látogatják a partnereket, mégsem hozzák a kitűzött terveket?

Új termék bevezetésén dolgoztok, a meglévő ügyfelek mégsem nyitottak arra, hogy megvásárolják?

Képzeld el a következőt:

Pár évvel ezelőtt árultam a lakásomat. Azok az ingatlanosok, akik telefonon keresztül el tudták érni, hogy kijöhessenek egyáltalán megnézni, sorra csalódást okoztak személyesen. Egy pörgő gépezet részeként éreztem magam, azt láttam a többségen, hogy kizárólag a lakás eladás után járó jutalék lebeg a szemük előtt. Nem csak a lakást, engem is tárgyként kezeltek. Annak ellenére, hogy a bizalomépítésnek több tucat azonnali technikája van, egyet sem alkalmaztak. Ez volt az a pont, amikor tudtam, hogy ezzel foglalkozni kell.

Ha a fentebb felsoroltak közül bármelyiket tapasztalod, akkor probléma van a bizalomépítés terén. Valahol porszem van az ügyfélkezelési gépezetben.

A bizalom kiépítése, megtartása nem csak az értékesítőn múlik. Minden olyan kollégád, aki bármilyen formában érintkezik az ügyféllel, felelős azért, hogy kiváló kapcsolat épüljön vele.

Ez a kiváló kapcsolat egy együttműködés során több ponton is elcsúszhat, ezért a Te céged összes munkatársának tudnia kell, hogy melyik ügyféllel, hogyan kell bánni.

Mik azok, amiket tudniuk kell a kollégáidnak?

Ismerniük kell azokat az eszközöket, amelyekkel az ügyfelet beterelik a Te céged kapujába.

Alkalmazniuk kell tudni azokat a módszereket, amelyekkel egy-egy konfliktust kezelni tudnak.

Tudniuk kell azokat a technikákat, amelyekkel az ügyfélnek eszébe sem jut a konkurenciáddal lepaktálni.

A bizalomépítésnek azon eszközeit, amelyekkel biztosan tovább ajánl Benneteket az ügyfél.

Azokat az ügyfélekezelési praktikákat, amelyekkel, még ha drágábbak is vagytok a versenytársaknál, az ügyfél ragaszkodjon hozzá, hogy nálad vásároljon.

Mielőtt tovább megyünk, és a fenti kérdések bármelyikére is az lenne a válasz, hogy nincs rendben, akkor szögezzük le:

HA CÉGED BÁRMELY KOLLÉGÁJA NEM TUD BIZALMAT ÉPÍTENI, VESZÉLYBEN VANNAK AZ ÜGYFELEID!

Legyen szó a
– MARKETINGESEDRŐL
– PÉNZÜGYESEDRŐL
– ÉRTÉKESÍTŐDRŐL
– RAKTÁROSODRÓL
– SOFŐRJEIDRŐL
– ÜZLETVEZETŐDRŐL
– TITKÁRNŐDŐL vagy
– RECEPCIÓSODRÓL

Ők a nap folyamán több alkalommal érintkeznek a vásárlóiddal és mindegyikük feladata és felelőssége a BIZALMI KAPCSOLAT KIALAKÍTÁSA, MEGÓVÁSA.

Ezért ezt a tréninget a cég azon kollégáinak ajánljuk, akik kapcsolatban állnak bármilyen formában az ügyfelekkel.

Tehát nem csak az értékesítőknek!!

Mi az előnye a Bizalomépítő Tréningnek?

A bizalom az üzleti élet legdrágább fizetőeszköze.
Az ügyfél csak akkor költi el nálad a pénzét, ha képes voltál bizalmat építeni.

N

Vannak nehezen kezelhető ügyfelek, akik 15 másodperc múlva olyanok lesznek, mint a kezesbárány, de csak akkor, ha tudod, milyen technikát alkalmazz.

N

Ha előfordul, hogy megakad a tárgyalás, keresed a szavakat, nem tudod, hogyan kezd el vagy folytasd a beszélgetést, akkor ott kell, hogy legyen a tarsolyodban az az 1 módszer, amellyel a jövőben garantáltan nem lesz többé kínos csend a tárgyaláson.

N

Ha alkalmazod a Bizalomépítés törvényeit nem fogsz találkozni többé kifogással. Ha mégis, akkor meg lesz a módszered, hogy a kifogásokat porrá zúzd.

N

Meg fogod tanulni azokat a bizalomépítő és egyben pozicionáló eszközöket-mondatokat, amelyekkel ki fogod tudni alakítani a bizalmat a céged irányába.

Ha a csapatod megtanulja ezeket a módszereket, technikákat, MEGSOKSZOROZZÁK AZ ÜGYFELEID SZÁMÁT.

Képes vagy kezelni az ügyfeleid hóbortjait?

Q

A legtöbb ügyféllel nehéz elindítani egy-egy beszélgetést, sok esetben nem tudod kiszámítani, hogy milyen az aktuális hangulata?

Q

Érezted már, hogy macerának tartja az ügyfél a találkozót? Nézegeti az óráját, mert mennie kell? Vagy csak előre kijelenti, hogy 20 perce van?

Q

Azt látod, hogy unja a beszélgetést és egyáltalán nem érdeklődik? Te pedig már azt sem tudod, hogy mutasd be a terméked/szolgáltatásod előnyeit?

Q

Arra kér, had gondolja át és térjetek vissza rá két hét múlva? A tárgyalás után már fel sem veszi a telefont?

Q

Nem szívesen ad ajánlást? Vagy egyáltalán, kérni sem mersz ajánlást?

Ha bármelyiket is tapasztaltad már, akkor a tréningen megtanulod a MEGOLDÁSOKAT, a fenti nehézségekre.

Mit tanulok a Bizalomépítő Tréningen?

N

Több száz konkrét bizalomépítő kérdést, és hogy ezeket mikor és hogyan kell kérdezni a bizalom kialakítása érdekében

N

Örökzöld, bármikor bevethető témákat az ügyfelekkel való tárgyalásokhoz, hogy soha többet ne legyen kínos csend

N

Érzelmekre ható, irányított kérdéseket, amelyek garantáltan működnek az ügyfélnél

N

Éles kérdéseket és példákat, amelyeket eddig nem mertél feltenni az ügyfélnek, pedig hidd el, mindent meg lehet az ügyféltől kérdezni úgy, hogy ne vegye tolakodásnak

N

Helyzetgyakorlatokat, amelyekkel naponta találkozol

Mire számíthatok a Bizalomépítő Tréning elvégzése UTÁN?

N

Ha alkalmazod a tréningen tanultakat, ragaszkodni fognak az ügyfelek hozzád, a termékedhez, a cégedhez, a szakmai hozzáértésedhez, a hitelességedhez

N

Az ügyféllel való találkozáskor kötődést fogsz tudni kialakítani benne a terméked és a céged iránt

N

A bizalomépítő módszerünkkel ajánlani fogják a termékedet, szolgáltatásodat, cégedet a szomszédnak, a barátoknak, kollégáknak stb.

N

Meg fog növekedni az ügyfeleid, a szerződéskötéseid száma, ezáltal a bevételed is növekszik

N

Könnyen és gyorsan hoznak döntést az ügyfelek, hogy kipróbálják a céged által kínált magasabb kategóriájú, drágább termékeket, szolgáltatásokat is, így nem kell többet hónapokig várnod, hogy reagáljanak az ajánlatodra

N

Magabiztosan, tudatosan és irányítottan fogsz kommunikálni. Tudni fogod, hogyan kezd a beszélgetést, ha az ügyfél férfi, nő, fiatal vagy időskorú, ha vállalkozóval, egyedülállóval, házastársakkal stb. találkozol. Ugye nem ugyanúgy kezdesz mindenkivel?

N

Tudni fogod, hogyan indítsd az ügyféllel való tárgyalást, ha a saját irodádban találkozol vele és hogyan, ha az ügyfél saját ingatlanjában. Lehet, hogy nem is gondoltad, hogy másképp kell, ugye?

N

Olyan bizalomépítő módszerekre, amelyek alkalmazásával az ügyfél azonnal téged hív, ha a céged termékére/szolgáltatására lesz szüksége, ő lesz a visszatérő ügyfél

N

Könnyedén, észrevétlenül ki fogod tudni deríteni, hogy az ügyfél, kapcsolatban áll-e a konkurenciáddal, így szükség esetén egyedi ajánlatot is adhatsz

Ki lesz a trénerem, ki az a Sándor András és miért hallgassak rá?

Andrásnak 25 éves média-múltja van, számos televízió- és rádióműsort szerkesztett, illetve vezetett, hangját több kereskedelmi rádióban is hallottuk, cikkeit a legnagyobb példányszámú hetilapok közölték, mellette pedig 30 könyvet írt, azok többségét szellemírásban, mások neve alatt.

Hogyan kapcsolódik ez az üzleti élethez? Közel 5000 interjút készített, ezen alkalmakkor meg kell tudni teremteni azt a bizalmi légkört, hogy az interjúalany megnyíljon, érzelmeit kimutassa, beszéljen sikerről, kudarcról, pénzről, mindezt őszintén, az olvasó figyelmét fenntartva, óriási teljesítmény.!

Ez a fajta bizalomépítés teljes mértékben átültethető az üzleti életbe, sőt, miután működik, könnyebb alkalmazni a hétköznapi embereknél, ügyfeleknél.

Éppen ezért 5 esztendővel ezelőtt „növesztett egy másik lábat”, s a nulláról építette fel “Bizalomépítő értékesítés” vállalkozását. 200 ügyféltárgyalást kísért végig „terepen” a különböző iparágak értékesítőivel, ahol látta, hogy melyek azok a pontok, ahol elvérzik az értékesítő, és mik azok a módszerek, amelyekkel, megmenthető az eladási folyamat. Ennek alapján fejlesztette ki egyedi képzési anyagát, amit ma már piacvezető cégek vásárolnak meg azoknak a munkatársaiknak, akik ügyfelekkel dolgoznak. Módszere könnyen használható, praktikus és hatásos az emberi kapcsolatépítés terén.

Kérdezéstechnika könyve és a „Bizalomépítő értékesítés” tréningjei hamar az ország egyik legkeresettebb trénerévé tették.

Mit mondanak azok, akik már részt vettek a tréningen:

„Kedves András, számos tréningen voltam már, általában „műmájerek” adják elő a tutit, aminek persze semmi életszaga nincs. – No, pont nem ilyen voltál. Nagyon tanúlságos és élvezetes volt. Mára már a könyveden is túl vagyok, amiről szintén ezeket a jelzőket tudom elmondani. Úgyhogy még egyszer köszönök szépen mindent, a Rinoceroszt is. Így tovább, nagyon sok sikert kívánok!.”

Vígh József

Duna Autó Zrt.

„Pár hónapja megvettem a cégem értékesítői számára a Bizalomépítő Tréninget Andrástól. Ennek az lett az eredménye, hogy a csapat nagy része életében először képes volt olyan magas eredményt elérni, hogy részt tudtak venni az insentive úton.”

Eckert László

tulajdonos, Financial Expert Kft.

„Kedves András, nem akarok nagyon formális lenni, de szeretném ezúton feléd is kifejezni, hogy rendkívül élveztem az általad tartott napot. Tökéletes lezárása volt számomra a cégünknél folyó program végszavának, és az sem elhanyagolható, hogy karrierem következő szintjén még inkább érdemes lesz megfogadnom a „tanácsaidat”.

Matuz Andrea

értékesítő, Aegon Magyarország Zrt.

Hogy néz ki a tréning?

A tréning 100%-ban cégre szabott!

Mi történik a tréning előtt?

Sándor András a tréning előtt személyesen találkozik a Megrendelő vezetőivelvel, akivel interjút készít, felméri az igényeket, elvárásokat, esetleges problémákat. Ismerteti az általa javasolt tematikát, amit közösen a cég üzletpolitikáját és céljait figyelembe véve igény esetén módosítanak, azaz cégre szabnak.

András rendszerint kéri, hogy a résztvevők közül 2-3 munkatárssal szintén legyen alkalma találkozni, hogy közelebbről megismerje, melyek azok az élethelyzetek, amelyekben helyt kell állniuk nap mint nap a résztvevőknek.

A tréning időtartama: 2 nap (mindkét napon 9-17 óráig, ebédszünettel és 2-3 kisebb szünettel)

1. nap délelőtt

Egyedi bemutatkozás, ahol a tréner felméri a csapat tudásszintjét

Kommunikációs teszt kitöltése, hogy mindenki lássa, milyen módon kommunikál
Interaktív előadás a bizalomról, ügyfél történetek, amelyekből konklúziót vonunk le

1. nap délután

Bizalomépítő módszerek
Helyzetgyakorlatok, amelyek a résztvevőkkel előfordul, és amelyekbe beépítjük már a tanultakat
Helyzetgyakorlatok részletes kielemzése

2. nap délelőtt

Kommunikációs teszt értékelése
Bizalomépítés a nehezen kezelhető ügyfeleknél
Bizalomépítő kérdezéstechnika
Több száz konkrét kérdés

2. nap délután

Bizalomépítés a különböző személyiségű ügyfeleknél
Helyzetgyakorlatok, amelyek a résztvevőkkel előfordul

Minden résztvevőnek biztosítunk papírt, tollat, felírótáblát, a teljes oktatási anyagot online.

A tréning helyszíne: a Megrendelő által jóváhagyott szálloda vagy oktató terem
A tréning létszáma: 10-12 fő

„KITAPOSOTT ÖSVÉNY GARANCIA”

Garantáljuk Neked, hogy nem egy sokadik sales képzésen fogsz részt venni, hanem a megtapasztalt, kipróbált és biztosan működő bizalomépítési technikákat és módszereket fogod megtanulni.

Kérj most ajánlatot, 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot cégünk döntéshozója!

Töltsd ki az alábbi űrlapot, cégünk döntéshozója 24 órán belül felveszi Veled a kapcsolatot, megküldi az ajánlatunkat és a referencialistánkat.


Akik már kipróbáltak minket: