Bizalomépítő Tréning

Az ügyfelekkel való bizalmi és egyben minőségi kapcsolataid mennyisége határozza meg havi jutalékodat.

 

Ha az ügyfélnek képes vagy minőségi pillanatokat adni egy-egy tárgyalás alkalmával, akkor garantáltan tiéd a siker.

Te hogy vagy ezzel?

Problémát okoz kialakítani a bizalmi hidat az ügyféllel?

Előfordul, hogy az ügyféllel való tárgyaláskor keresed a szavakat?

Nem tudod, hogyan kezd el vagy folytasd a beszélgetést?

Előfordul, hogy az ügyfél átveszi az irányítást és kifogásokkal utasít el?

Légy őszinte magadhoz és ha neked is problémát okoz mindez, akkor ne sajnáld az idődet és az energiádat, akard megtanulni azokat a módszereket, technikákat, amelyek megsokszorozzák az ügyfeleid számát.

  • A legtöbb ügyféllel nehéz elindítani egy-egy beszélgetést, sok esetben nem tudod kiszámítani, hogy milyen az aktuális hangulata?
  • Gyakran kifogásokat keresnek, ahelyett, hogy meghallgatnák a pozitív előnyeit termékednek/szolgáltatásodnak?
  • Érezted már, hogy macerának tartja az ügyfél a találkozót? Nézegeti az óráját, mert mennie kell? Vagy csak előre kijelenti, hogy 20 perce van?
  • Azt látod, hogy unja a beszélgetést és egyáltalán nem érdeklődik? Te pedig már azt sem tudod, hogy mutasd be a terméked/szolgáltatásod előnyeit?
  • Arra kér, had gondolja át és térjetek vissza rá két hét múlva? A tárgyalás után már fel sem veszi a telefont?
  • Nem szívesen ad ajánlást? Vagy egyáltalán, kérni sem mersz ajánlást?

Ha a kérdésekre IGEN a válaszod, akkor szükséged van a bizalomépítő módszerekre és technikákra az előbbre lépés érdekében.

A bizalomépítés annyira fontos lépése az értékesítésnek, mint a reggeli fogmosás.

 

Tréner: Sándor András, a Bizalomépítő Tréning kifejlesztője, bizalomépítő kérdezés specialista, aki több, mint 4000 beszélgetést vitt már sikerre és nyitotta meg érzelmekre hatóan tárgyalópartnereit.

ok-András2-330Bővebben Andrásról

 

Kiknek ajánljuk a tréninget?

  • Értékesítőknek
  • Ügyfélkapcsolati munkatársaknak
  • Cégvezetőknek
  • Felső- és középvezetőknek
  • Azoknak a kollégáknak, akik bármilyen formában érintkeznek az ügyfelekkel, partnerekkel
  • Panaszkezelésen, reklamáció feldolgozással foglalkozó kollégáknak

 

Mit tanít Sándor András a Bizalomépítő Tréningen?

 

  • Megtanítja mit, mikor és hogyan kell kérdezni a bizalom kialakítása érdekében,
  • örökzöld, bármikor bevethető témákat a tárgyalások előtti beszélgetésekhez,
  • érzelmekre ható, irányított kérdéseket, amelyek garantáltan működnek az ügyfélnél,
  • tesztelt és a gyakorlatban kitűnően működő bizalomépítési technikákat,
  • éles kérdéseket és példákat, amelyeket eddig nem mertél feltenni az ügyfélnek,
  • helyzetgyakorlatokat, amelyekkel naponta találkozol,
  • több száz bizalomépítő kérdést.

 

Mit kapsz MÉG a Bizalomépítő Tréningen?

 

  • Munkával, pénzzel, gyerekekkel, családdal kapcsolatos kérdéseket, illetve további témákat feldolgozunk a résztvevők igényei szerint,
  • kérdéseket, irányított kommunikációt arra vonatkozóan, hogyan kezd a beszélgetést, ha az ügyfél férfi, nő, fiatal vagy időskorú, ha vállalkozóval, egyedülállóval, házastársakkal stb. tárgyalsz,
  • iránymutatást, hogyan indítsd az ügyféllel való tárgyalást, ha a saját irodádban találkozol vele, és hogyan, ha az ügyfél otthonában,
  • olyan bizalomépítő módszereket, amelyek alkalmazásával az ügyfél téged hív, ha a céged termékére/szolgáltatására lesz szüksége, ő lesz a visszatérő ügyfél,
  • segítséget, hogyan “faggasd ki” észrevétlenül az ügyfelet, hogy kapcsolatban áll-e a konkurenciáddal,
  • számos megoldást arra, hogy ha az ügyfél feldob egy témát, azt hogyan vidd tovább, hogyan görgesd azt kérdésekkel, melynek eredménye egy érzelmekre ható, bizalmas beszélgetés
  • VIP részvételi lehetőséget a résztvevők számára létrehozott zárt Facebook csoportban /Bizalomépítés értékesítőknek/, ahol a tréning után is bármikor kérdezhetsz és tanulhatsz Sándor Andrástól,
  • 1 db munkafüzettel, ami tematikusan tartalmazza a tréning anyagát, és amelybe jegyzetelhetsz is.

 

Milyen eredményekre számíthatsz a tréning után?

 

  • Magabiztosan, rutinból fogsz olyan kérdéseket feltenni, amelyeket eddig sosem mertél,
  • tudni fogod, hogyan kell az ügyfél-kommunikációt a legmagasabb, minőségi szintről indítani, és meg is tartani ott,
  • könnyen, stresszmentesen kezeled még a nehéz helyzeteket is a személyes, vagy telefonos kommunikációban,
  • érzelmeken alapuló kommunikációs módszered egyedibb, használhatóbb lesz a konkurenciádénál,
  • minden ügyfélhez azon a nyelven, abban a stílusban fogsz szólni, amelyen a leghatékonyabb lehetsz,
  • az eddigieknél is több eredményt és sikeres üzletkötést könyvelhetsz el.

A tréning időtartama: 1, ill. 2 nap

A tréning ideális létszáma: 12 fő

 

 

Ügyfeleink mondják:

“Hatalmas élmény egy olyan emberrel beszélgetni, aki képes arra, hogy pusztán az érdeklődésével elérje azt, amit egyedül talán nem merünk megtenni: gondolkozni magunkon, a sorsunkon, a miértjeinken… Feltesz néhány kérdést, amivel újabb kérdéseket indít el bennem. Elgondolkodtat azon, hogy eddig megfelelően figyeltem-e a velem szemben ülőre, rezonáltam-e a jeleire, elég bátor voltam-e, hogy megismerjem? Mindezt egyszerű, őszinte kérdések segítségével teszi. A beszélgetés alanyaként és tapasztalt kérdezőként is élményhez juttat egy beszélgetés Vele! Ezt tudja Sándor András mindenki másnál jobban, akit az elmúlt 13 – biztosítási szakmában eltöltött – évemben megismertem.”

ok-Alber Attila-230Albert Attila

Aegon Magyarország Zrt – projektvezető

Ügyfeleink mondják:


„A mai világban a sikerhez elengedhetetlen a megfelelő kommunikációs technika alkalmazása. András a legjobb tréner ahhoz, hogy eltanuljuk tőle az érvényesüléshez szükséges trükköket, profibbá váljunk és kommunikációnk finomhangolásával a legkönnyebben tudjuk megnyitni a velünk szemben ülőt. Legyen szó üzleti tárgyalásról, előadásról, kapcsolatépítésről, értékesítésről, hatékony vezetői és munkatársi kommunikációról, egy számunkra fontos ember megismeréséről, vagy bármilyen élethelyzetről: ha jól kérdezünk, minden út megnyílik előttünk! Tanulni pedig legtöbbet egy profitól lehet. Nem kérdés hát, hogy mindenkinek ott a helye András tréningjein!”

ok-Bogár Beatrix-230Bogár Beatrix

OVB Magyarország – területi igazgató

Ügyfeleink mondják:

“Amikor Andrással megegyeztünk egy csoportos tréningről az értékesítőinknek, kaptam tőle egy könyvet, amit azonban csak a tréning után olvastam el. Megdöbbentett, hiszen mintha a mi tréningünk nyomán írta volna a könyvet.

Szinte szóról szóra visszaköszönt az értékesítőink összes paradigmája, félelme is. Vagyis az értékesítési kérdezéstechnika nehézségei általánosak, András pedig megtalálta ezeket a nehézségeket, sőt saját kérdezési tapasztalatai alapján a válaszokat is ezekre.

A tréning – és a könyv is – élvezetes, lényegre törő, „a lelkek mélyére hatoló”, és biztos vagyok benne, hogy értékesítők tömegeinek valós problémáira nyújt megoldást.”

Szautner Csabaok-szautner-csaba-177

MAPEI Kft. – Termékfelelősi és partnerszolgáltatási osztályvezető

Ügyfeleink mondják:

“A mai napon a te kérdezéstechnikai javaslataiddal sikerült életbiztosítást kötnöm. Olyan kérdéseket tettem fel, és olyan bizalmat építettem ki, amit korábban nem sikerült!”

Flórek Zsoltbizalomépítő-kérdezéstechnika-tréning


Aegon Biztosító Zrt. – értékesítő

Ügyfeleink mondják:

“Aki gyerekkora óta képzi magát és egész élete a kérdezés, a kommunikáció körül forog, annak valóban van mondanivalója és nem tucat-tréner.”

Varga András

NELSON Flottalízing Kft. – autópark-értékesítő

Kérj ajánlatot!

 

Töltsd ki az ajánlatkérő formot itt, amelyre 24 órán belül választ kapsz, vagy hívd a + 36 70 93 22 944-es telefonszámot, beszéljük át röviden az igényeidet és határozzuk meg, hogy egy vagy két napos tréning szükséges a kitűzött eredmény eléréséhez.

Nézz bele egy nyílt tréningünkbe:

Kitaposott Ösvény Garancia!

100-százalék-elégedettség

Trénereink több, mint 200 ügyféltalálkozón vettek részt értékesítők mellett, így ismerjük az általános hibákat és a berögződött félelmeket. Garantáljuk, hogy nem szakirodalmat oktatunk, hanem gyakorlati módszereket és technikákat a bizalomépítésre

 

Kérj ajánlatot!

Töltsd ki az ajánlatkérő formot itt, vagy hívd a + 36 70 93 22 944-es telefonszámot, szívesen válaszolunk minden megkeresésre.