Bizalomépítés a gyakorlatban

Hogy építsd ki a BIZALMAT az ügyfélnél, hogy eszébe se jussanak a kifogások és nálad költse el a pénzét?

Ha eleged van abból, hogy amikor belépsz az ügyfélhez, kínos csend van és nehezen indul el a beszélgetés.

Ha rendszeresen izzadtságfoltosan jössz ki a tárgyalásról, mert végigkínlódtad az egészet.

Ha szenvedsz azzal, hogy az ügyfeled nehezen nyílik meg.

Ha évek óta hiába küzdesz az ügyfelek kifogásai ellen, ők újabb és újabb trükkökkel jönnek, csak hogy időt húzzanak.

Ha nehezen kapsz ajánlást, esetleg nem is mersz ajánlást kérni.

Akkor ez a tréning Neked szól!

Van egy olyan módszer, amivel a legbarátságtalanabb, legmacerásabb ügyfelet is könnyen megszelidíted, sőt mi több, eléred azt, hogy ragaszkodni fog ahhoz, hogy pont te és csak te old meg a problémáját.
Lesd el Sándor András technikáit, aki kifinomult módszereivel még a Nemzet Színészeinek is tudott újat mutatni, aki a legzárkózottabb ügyfélhez is utat mutat, aki már több száz értékesítő eredményeit duplázta meg a bizalomépítő technikáival.

TÖLTS EL A BIZALOMÉPÍTÉS
NAGYMESTERÉVEL EGY TELJES NAPOT,

N

ahol intenzíven csak az üzleti bizalomépítés módszereit szívod magadba,

N

ahol megtanulod, hogy mit kezdj a szótlan és nehéz ügyfelekkel,

N

ahol olyan helyzetgyakorlatokon keresztül sajátítod el a technikákat, amelyekben nap, mint nap helyt kell állnod,

N

ahol konkrét mondatokat tanulsz, amelyek garantáltan működnek az ügyfélnél, hiszen leteszteltük őket.

Kihagyhatod Te ezt?!

Ma, amikor óriási a konkurenciaharc, amikor bombázzák az ügyfeleket a jobbnál jobb ajánlatokkal, igenis ki kell tűnnöd, úgy kell tudnod bánni az ügyféllel, hogy annak tátva maradjon a szája.

Mondjuk ki:

Ha döcögősen megy az ügyfél tárgyalás, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Ha bombáznak a kifogásokkal, majd azután el sem éred őket még telefonon sem, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Ha fel is veszi az ügyfél a telefont, de nem jutsz vele egyről a kettőre, csak az időhúzás megy, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Ha érzed, hogy az ügyfél unja a beszélgetést, egyáltalán nem érdeklődő, sőt sürget, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Ha a tárgyalás végén, mégsem vásárol Tőled, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Ha nem tudod kezedben tartani a gyeplőt, az ügyfél átveszi az irányítást, NEM TUDSZ BIZALMAT ÉPÍTENI!

Az nyer, aki alkalmazza azokat a bizalomépítő trükköket, amelyekkel az ügyfelekben érzelmeket tud kiváltani.

 

Ha ebben kiváló vagy, 

akkor nem kell soha többet ügyfelek után kajtatnod, szájról szájra fognak adni, te leszel a bizalmasuk!

„Kedves András! Pár napja a cégemnél tartottál egy fantasztikus tréninget, amivel az életem adtad vissza. Másnaptól ugyanis mindent úgy csináltam, ahogyan tanácsoltad.

Ami történt: bizalmat szavaztak nekem az ügyfelek, megnyíltak. Érzem, valami beindult, s ezt csak NEKED köszönhetem, visszaadtad az életem, az önbecsülésem, rámutattál arra, hogy nem baj, ha kíváncsi vagyok, sőt őszinte. 

Szóval köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm, s milliószor köszönöm.”

Szabó Zsuzsanna

jelzáloghitel specialista

“Őszinte meggyőződésem, hogy a mai rohanó világban a figyelem és a megértés olyan, nagyon becses árucikkek, amiből nagyon keveset kapnak az emberek. Ez a kettő elengedhetetlen ahhoz, hogy kialakuljon a hitelesség , majd a BIZALOM, ami az értékesítés alapja! András arra tanít meg ,hogyan tudod nyitva tartani az érzékeidet, hogyan tudsz figyelni másokra úgy, hogy meg is értsd őket.Tóth Csaba

Értékesítési vezető, Mapei Kft.

“A mai napon a Te bizalomépítő javaslataiddal sikerült életbiztosítást kötnöm. Olyan kérdéseket tettem fel és olyan bizalmat építettem ki, amit korábban sosem sikerült!” Flórek Zsolt

Aegon Biztosító Zrt., Értékesítő

Mi történik, ha nem használod a tréningen elsajátítható bizalomépítő technikákat?

Olyan szürke értékesítő leszel, mint a többség, akik sablonok alapján próbálnak csodákat tenni.

Előbb-utóbb az agyadra fognak menni az ügyfelek a különböző kifogásaikkal.

Egyre többet fogod hallani a „NEM” szót, aminek az lesz a vége, hogy elmegy a kedved az egész értékesítősditől.

Hiába van jó ajánlatod az ügyfeled számára, ő attól az értékesítőtől fog vásárolni, aki ügyesen kialakította a bizalmi hidat vele és már-már kötődik hozzá az ügyfél.

Tudod mit mond az ügyfél, ha egy értékesítőn nem látja az őszinte érdeklődést, a profizmust, a természetes emberi hangokat?

“TŐLE
NEM
VÁSÁROLOK!”

Lehetőséget sem ad arra, hogy találkozz vele, a telefont fel sem veszi, megkeresi a létező összes kifogást, végül lemondja a szerződéskötés időpontját.

 

Száz szónak is egy a vége!

N

AKARJ több ügyfelet!

N

AKARJ több pénzt hónap végén!

N

AKARD az elismerést!

N

AKARJ úgy ügyfelet szerezni, hogy ne kelljen értük hetekig küzdeni!!!

N

AKARJ jobb lenni a konkurenciádnál!

Kinek szól a Bizalomépítő Tréning?

Ha Értékesítő vagy, akinek az a feladata, hogy a saját vállalkozásába vagy megbízója részére új ügyfeleket szerezzen és többet és többet termeljen.

Ha Tanácsadó vagy, aki rendszeresen találkozik az ügyféllel akár a saját otthonában és rendkívül fontos, hogy az ügyfél gondolkodását megértse, hogy ki tudja alakítani a lazább, de egyben bizalmi légkört, mert ha erre nem képes, akkor a konkurense elviszi előle a bizniszt.

Ha Vezető vagy, aki nem engedheti meg magának, hogy egy tárgyalást azért elveszítsen, mert nem tudja megpuhítani a tárgyalópartnerét vagy nem tudja őt megnyitni.

 

Ne feledd: a bizalomépítés olyan, mint az autó kereke, bármennyire is jó a kocsid, ha kopottak a gumijaid, akkor kicsúszol az első kanyarban…

Bármennyire is jó a terméked/szolgáltatásod, hiába vagy megfoghatatlan szakmailag, hiába van mögötted multicég vagy több száz fős csapat, ha nem tudsz bizalmat építeni, az ügyfél nem vásárol tőled!

Ahogy egy háznak, úgy a bizalomépítésnek is vannak alap pillérei, amelyek nélkül csak félmunkát végzel.

Te a lejobban bevált és működő bizalomépítő módszereket fogod megkapni ezen a tréningen.

Jelentkezz a Bizalomépítő Nyílt Tréningre!

A tréningen 20 fő vehet részt, aki lecsúszik, az csak a következő alkalommal, az őszi tréningre tud jönni.

Időpont: 2017. szeptember 22. 9.00 – 17.30-ig (budapesti helyszínen)

Részvételi díj: 39.000 Ft + Áfa

Csak annyit kell tenned, hogy az alábbi űrlapot kitöltöd, és ez alapján, mi küldjük Neked a további információkat és az előleg bekérőt emailen.

 

Jelentkezz itt a Bizalomépítő Nyílt tréningre!


Fizetés és szállítás
Közvetlen banki átutalás
Banki átutalás esetén a vásárlás végösszegét utald át számlaszámunkra: 12100011-17814881. Kedvezményezett neve: Besthitel Kft. 6343 Miske, Sugár u. 15. Kérjük utaláskor a megjegyzés rovatban add meg neved és email címed. Az összeg bankszámlánkra történő beérkezését követően jogosulttá válsz a rendezvényen való részvételre. Az utaláshoz szükséges adatokat a megrendelés után küldött email-ben is megtalálod. Utalást követően elektronikus számlát küldünk a megrendeléskor megadott email címedre.
Bankkártyás fizetés

Fizess kényelmesen bankkártyával a Barion rendszerén keresztül. A Barion-t használja a Jófogás, az Extreme Digital és a Don Pepe, csak hogy a legnagyobb hazai cégeket említsük. Kártya adataid mindvégig biztonságban lesznek, hiszen ahhoz mi nem férünk hozzá. A bankkártyás fizetés biztonságát a Barion weboldalának SSL védelme garantálja.
Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013.
Azért jó, ha bankkártyás fizetsz, mert ilyenkor egyből megérkezik a pénz és rögtön jogosultságot szerzel a rendezvényen való részvételre.
Bankkártyás fizetést követően elektronikus számlát küldünk a megrendeléskor megadott email címedre.

Mi történik rendelés után?

Sikeres átutalás, vagy bankkártyás fizetést követően jogoultságot szerzel a rendezvényen való részvételre.
A rendezvény részleteit a rendezvény előtti napokban emailben értesítünk.
Infó termék megrendelése esetén emailben küldjük el a megrendelt termék digitális linkjét (könyv esetében PDF, hanganyag esetében MP3 fájl).

Apró betűs rész
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A megrendeléstől való elállás szabályai a “távollevők között kötött szerződésekről” szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartoznak. A megrendelés elküldésével elfogadod a megrendelési és szerződési feltételeket.
N
A megrendelő gomb lenyomásával elfogadod az ÁSZF-et
Köszönöm, hogy minket választasz!

Varga Ida
Antré Akadémia vezetője